wtorek, 1 października 2013

Koczek z warkoczem :)

Lubię koczki u góry głowy, jednak zeby je upiąć potrzebowałam masę wsuwek i to nie zawsze ładnie wyglądało, dlatego to jest idealne rozwiazanie dla włosów do ramion, gdzie nie wszystkie dostają do góry :) 
Jak go zrobić ? Proste ;) 
Nachylić się i zaczesać wszystkie włosy na dół. Można je trochę zwilżyć lub użyć odrobinę olejku, żeby sie lepiej czesało :) zrobić warkocza francuskiego z dołu do góry, dobierać do miejsca, gdzie sie będzie chciało mieć koka :) potem jeszcze trochę zapleść i związać jakąś gumeczką do włosów (tymczasowo). Wziąć resztę włosów i razem z tym warkoczykiem zrobić dowolnego koczka- może to być taki na wypełniaczu lub taki jak ja miałam - zwykły wachlarzyk :P można tez zrobić kucyka, jest wiele możliwości ;) 

Miłego czesania :) 

4 komentarze:

  1. :O Bardzo ładny Ci wyszedł ja bym miała problem bo nie umiem robić takiego warkocza XD Jednak faktycznie bardzo dobry sposób bo mi wystają z tyłu te małe włoski :P

    http://ukryty-czlowiek-t.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na bloga, nie widziałem jeszcze blogów tego typu, ten jest pierwszy. Powodzenia w prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koczek, ja nigdy nie umiem zrobić takiego. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń